۱۳۸۸ آذر ۷, شنبه

THE LONER





۱۴ نظر:

  1. چه میکنه این گری مور...

    پاسخحذف
  2. ا؟؟ به مرگ خودم من باید واسه ی این یه کامنتی گذاشته می بودم دیدنی؟..نکنه پاک کردینش؟!البته هفته ی پیش من راه به حال خودم نمی بردم تو شرکت از بس که کار بود و اینو گذاشته بودم روی ریپیت با صدای هزار البته توی هدفون! و همه داشتن دنبال گوشی یی می گشتن که فکر می کردند این صدای روح نواز ازونجاست دربدر و البته منم به روی خودم نمی اووردم تا تو کفش بمانند.

    پاسخحذف
  3. گذشته از آهنگهای فوق العاده ای که میذارید با متعلقاتش، این عکسهایی که انتخاب می کنید هم عالیه!!
    دارمش این آهنگو. عــــــالیه!

    پاسخحذف
  4. چی شد اخوی یهو ترمز دستی رو کشیدی ؟؟

    پاسخحذف
  5. نکنه پسوورداتونو گم و گور کردین ساین این نمیشین بالکل؟

    پاسخحذف
  6. يه چند روزيي دندون رو جيگر بذارين بزودي با يه مشتي آهنگ بر ميگرديم!

    پاسخحذف
  7. ای بابا ما که هر چی میایم همین پسته! (:

    پاسخحذف
  8. Ma montazere dovomish hasim!:D hichja nemirim haminja hastim ; ))

    پاسخحذف
  9. Ma montazere dovomish hasim!:D hichja nemirim haminja hastim ; ))

    پاسخحذف
  10. نه..هیچی آپ نکنین یوقت ها همینجوری دستی بالا تا جرثقیل بیاد ببردتون!

    پاسخحذف